Ветка Окуня Сергея

Translate


ЗВЕРНЕННЯ ДО УКРАЇНЦІВ! EC МММ (Еталон Стабільності)!


Шановні Українці! Шановна громада української структури ЕС МММ!  Вітаю Вас усіх на рідній українській мові!
Звертаючись ,пишу слово «Українці» саме з великої літери, бо вважаю, що ми велика нація і здатні на великі вчинки.
Рідко трапляються випадки, коли на офіційному сайті МММ чи інших сайтах МММ друкують новини,чи будь які інші статті на нашій державній мові. Але сьогодні я вирішив звернутися до всієї України,  до всіх учасників Еталону Стабільності МММ (рос.: «Эталон Стабильности »),  та тих, хто тільки збирається ними стати, саме українською мовою
Ми з Вами живемо на родючій та квітучій землі!  Землі…, яка дала світу Ярослава Мудрого, Миколу Амосова та Сергія Прокоф’єва,  Тараса Шевченко та Лесю Українку, Валерія Лобановського та Андрія Шевченко, братів Кличко та багато інших видатних людей, які відомі у всьому світі і які зробили великий крок у розбудову нашої держави.
Наша Велика нація пережила у своїй багатовіковій історії , чимало доброго і поганого, але ніщо не зломило нашого духу і нашого прагнення до становлення Української державності та досягнення тієї мити, яку кожен з нас прагне.
Але сьогодні, в нелегкі для України та більшості її населення часи, багато людей потерпаючи від соціальної несправедливості  та скрутного фінансового становища, становляться рабами. Так, саме «Рабами», у панів, які сьогодні керують Державою, та які ведуть нашу з вами країну до прірви.
Я дуже люблю, свою Україну і з гордістю можу завжди сказати, що я Українець. Я несу і завжди буду нести в серці велике кохання до всього українського, і хочу щоб і ВИ, у будь якій ситуації, з гордістю могли сказати: «Я з України» або «Я Українець».
Саме мабуть тому, я і багато інших Українців пішли в МММ.  Пішли в МММ, щоб якимось чином, намагатися щось змінити. Зміните на краще! Змінити сьогодення і вернути Україні її серце і її народність.  Я впевнений, що усі разом, об’єднавшись в одну велику громаду, разом з іншими братніми народами, мі здатні на великі вчинки!
Користуючись нагодою, хочу запросити Всіх  Українців та всіх тих хто несе Україну в серці, до своєї структури в Еталоні Стабільності МММ. Давайте разом будувати наше майбутнє! Тільки спільними зусиллями Ми зМожемо досягнути Мети!
З повагою до всіх Вас, Окунь Сергій.